دعا برای افزایش عشق و محبت بین دو نفر

تنها سایت تخصصی نرم افزار های علوم غریبه به زبان ساده

دعا برای افزایش عشق و محبت بین دو نفر

تنها سایت تخصصی نرم افزار های علوم غریبه به زبان ساده

دعایی بسیار مجرب برای حاجت گرفتن

نرم افزار صد باب مشکل گشا نسخه اندروید


 

این نرم افزار مجموعه دعا و نسخه هایی برای

رفع مشکلات خانوادگی

رفع مشکلات کاری

رفع مشکلات مالی

رفع مشکلات سخت

و تمام مشکلاتی که دارید می باشد.فقط باید حق الناس را رعایت کنید تا مشکلاتتان با این نسخه ها سریع برطرف شود.


 

این نرم افزار شامل :

 

بخش آموزش ، بخش اذکار، بخش آداب تعویذات – سرّاکبر، بخش یکصد باب مشکل گشا  و .....

 

 

ادامه مطلب :

دعای بازکننده گره مشکلات

نرم افزار صد باب مشکل گشا نسخه اندروید

 

 

 

بخش آموزش :

در این بخش مانند دیگر نرم افزار های ۱۰۰ باب بخشی را جهت آموزش آداب عمومی جهت استفاده از تعویذات مانند ساعات و مکان و ابزار های مورد استفاده در انجام تعویذات برای دوستانی که از مجموعها دیگر استفاده نکرده اند و با این مسائل آشنایی ندارند قرار داده ام .

 

بخش اذکار:

در این بخش ادعیه و اذکاری از کتب خطی قدیمی را برایتان استخراج کرده و به صورت جدا جدا قرار داده ام که البته هیچ کدام نیاز به تفسیر و ارائه قوائد نداشته اند و فقط کافیست مطالب و آدابی که در بخش آموزش و بخش آداب تعویذات آورده ام را رعایت نمایید تا انشا الله مطلوب حاصل شود.

 

 

ادامه مطلب :

گره گشا و رفع هم و غم

 

نرم افزار صد باب مشکل گشا نسخه اندروید

 


 

بخش آداب تعویذات – سرّاکبر:

در این بخش آداب بسیار بسیار مهم که در امور علوم اسلامی و اداعیه و اذکار  را که به این صورت در هیچ کتابی نمیابید و تنها علمی است که در نزد اساتید و به صورت سینه به سینه و تجربی کسب کرده ام که شما هم باید رعایت نمایید مانند اسما تیجان, حصار کردن محل نوشتن تعویذ,وفق طاعت , ید روحانی و طلسمی که باید بعد از انجام هر تعویذ و یا دعایی باید برای اثر بخشی آن انجام شود قرار داده ام.


 بخش یکصد باب مشکل گشا :

و در نهایت می رسیم به هم ترین قسمت نرم افزار که شامل ادعیه و اذکار مشکل گشا که از کتب قدیمی و به صورت تجربی و کاملا مجرب را جمع آوری کرده ام به همراه آداب و قوائد ساعات و نحوه انجام دادن آنها در اختیارتان قرار داده ام تنها توجه کنید که با صبر و دقت مطالعه کنید و بعد از ان طبق قوائد و آداب و توضیحات انجام دهید.

 

ادامه مطلب :

سوره مریم جهت بخت گشایی دختران

نرم افزار صد باب بخت گشایی نسخه اندروید



این مجموعه  نرم افزار ۱۰۰ باب علوم اسلامی مذهبی عرفانی اداعیه اذکار بخت گشایی می باشد. کس دیگری و یا اگر کسی خاص را سراغ دارید که قصد ازدواج با او را دارید و او هم همینطور مایل به ازدواج با شما است برای او هم از مجموعه بخت گشایی و همچنین از مجموعه ۱۰۰ باب محبت و از این مجموعه  استفاده نمایید . 


ادامه مطلب :

بخت گشایی آسان

نرم افزار صد باب بخت گشایی نسخه اندروید



هدف ما از تولید نرم افزار های ۱۰۰ باب:
این جانب مدیر سایت علوم غریبه که چند سالیست سایت علوم غریبه را افتتاح کردم.و آموزش و اداب دعانویسی و حتی برخی از دعاها و طلسمات مجرب و تجربه شده را در سایت در اختیار تمام کاربران قرار دادم .


ادامه مطلب :