دعا برای افزایش عشق و محبت بین دو نفر

تنها سایت تخصصی نرم افزار های علوم غریبه به زبان ساده

دعا برای افزایش عشق و محبت بین دو نفر

تنها سایت تخصصی نرم افزار های علوم غریبه به زبان ساده

دعاهای مشکل گشا

دعای حاجات سریع و رفع مشکلات



نسخه اول:

اگر در بلیه اى گرفتار شدیدو راه نجات بر شما بسته شد, بعد از هر نماز نوزده مرتبه بگوید: (( نجاة منک یا سیدالکریم نجنا و خلصنا بحق بسم الله الرحمن الرحیم ))
و اگر در یک مجلسى این کلمات را هفتصد و هشتادوشش بار (به تعداد بسم الله الرحمن الرحیم)بخواند کاملتر و تمامتر خواهد بود.

و پیش از شروع و بعد از ختم سه بار صلوات بفرستید

و در بعضی از روایت هست که تعداد هفتاد و سه بار هم ذکر شده

و به هر حال مداومت از این دعای ذکر شده باعث نجات از جمیع بلاها و آفت است و به تجربه رسیده مخصوصا برای نجات یافتن از دست ظالم.

نسخه دوم:

از حضرت صادق(ع) منقول است که هر گاه ترا حاجتی بسوی خدا باشد یا بلیه و حادثه افتاده باشد یا از امری خائف و ترسان باشی

در کاغذی بنویس

بسم الله الرحمن الرحیم

انی اتوجه الیک بمن اوجیت حقه ملیک بمحمد و علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمد بن علی و جعفر بن محمد و موسی ابن جعفر و علی بن موسی و محمد بن علی و علی بن محمد و الحسن بن علی و الحجه المنتظر صلواتک علیهم و علیه اجمعین اکفنی کذا و کذا و بجای کذا و کذا حاجت خود را بنویسد و ذکر کند پس رقعه را بپیچ و درکاغذ را در موم قرار بده و سپس موم را در چاهی و یا در جوی اب روان قرار بده و بالافاصله هفتاد و دو بار بگو

 بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ اِلهی اَنَا عاجِزٌ فِی کُلِّ شَیٍ وَ اَنْتَ اَلْقادِرُ عَلی کُلِّ شَیٍ اِرْحَمْ عَلَیَّ وَ اقْضِ حاجَتی ِ

بِرَحْمَتِکَ‏ یَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِینَ

حق تعالی بزودی حاجت وی را روا کند و گره از مشکلات وی باز کند و وی را فرخ روزی گرداند.

ادامه مطلب :


صلوات کلید حل مشکلات


دعوت نامه ختم صلوات هدیه به امام حسن عسکری



ختم صلوات یکی از ختم های بسیار مهم مورد توجه بزرگان دین

ختم صلوات یکی از ختم های بسیار مهم مورد توجه بزرگان دین است که هر دردمندی به آن,متوسل می شود باب عافیت و رحمت به رویش گشوده میگردد.

چنان که رسول خدا (ص) فرمود هر که در روز بر من صلوات فرستد,حق تعالی در عافیت را بر روی او بگشاید و حاجت معنوی و مادی دنیایی و اخروی او به حرمت صلوات بر محمد و آل محمد برآورده می گردد.

چنانچه کسی که می خواهد صلوات بفرستد به صورت زیر می تواند عمل کند.

1-به عدد حروف صلوات که چهارده حرف است ,صلوات بفرستد.

2-به عدد حروف ابجد صلوات که 557می باشد,صلوات بفرستد.

3-اگرمی خواهید به ساحت یکی از معصومین (ع) صلوات بفرستید,می توانید به عدد نام آن بزرگوار صلوات بفرستید.مثلا اگر می خواهید به ساحت امام حسین (ع) صلوات بفرستید باید 128 مرتبه که عدد نام آن بزرگوار می باشد صلوات بفرستید.

ادامه مطلب :

دعا و سوره های مخصوص برای باطل کردن طلسم


نرم افزار صد باب باطــل ســـحر نسخه اندروید



در این نرم افزار قصد داریم تا تمام اندوخته ها و تجربیات خود و اساتید را در اختیار شما قرار بدیم.باشد که تمام مشکلات شما دوستان حل شود و به امید زندگی پربارتر و شیرین.
لطفا جهت هر گونه سوال و مشکلات و مشاوره در باره این نرم افزار میتوانید  وارد همین لینک صفحه شوید و در قسمت نظرات .سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید
از همه کسانی که این نرم افزار را در اختیار دارند خواهش میکنم که به همه دوستان و اشنایان هم معرفی کنند تا همه از این دانش برخوردار باشند.

چگونه می توان سحر های بزرگ را باطل کرد؟


نرم افزار صد باب باطــل ســـحر نسخه اندروید


این نرم افزار شامل ادعیه بسیار مجرب در باب بــاطـــل ســحـــر می باشد که از 1800 جلد کتاب قدیمی گلچین شده و با آداب و قوائد خاص خودشان در این مجموعه جمع آوری شده که امید و با زبان بسیار ساده توضیح داده شده است به همراه قوائد و زمان و ساعات تعویذات.

در این نرم افزار شما متوجه میشوید که سحر و جادو چیست و از کجا میاید و چگونه در بدن و جسم و روحتان نفوذ میکند و همچنین راه های از بین بردن آن و اینکه چگونه در برابر هر گونه سحر و جادو در امان باشیم را فرا خواهید گرفت
همچنین در این نرم افزار در بخشی جدا گانه به تمام سوالات شما که همیشه در ذهنتان بوده جواب داه شده برای همین منظور بخش سوالات و جوابها را قرار دادیم.

ادامه مطلب :

سحر از نظر شیعه چیست؟


نرم افزار صد باب باطــل ســـحر نسخه اندروید



شما با در اختیار داشتن این نرم افزار صد باب باطل سحر هم به وجود هر نوع سحر آشنا میشوید و هم را های از بین بردن آن را یاد خواهید گرفت و هم میتوانید با انجام این دستورات خود را در برابر هر گونه سحری بیمه کنید و همچنین میتوانید دیگران را در برابر هر گونه سحری نجات دهید .
برای باطل کردن سحر یا طلسم باید هیچ گونه ترسی نداشته باشید و با توکل به خدا آنرا باطل کنید.